برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

کتاب خواندن با کودک از تولد تا سه سالگی

کتاب « خواندن با کودک از تولد تا سه سالگی » از «مجموعه ترویج خواندن کتابک» با این هدف فراهم آمده تا پدران و مادران جوان و مربیان را با شگفتی‌های کتاب تصویری و جایگاه آن در شکوفا کردن یکی از تحسین برانگیزترین استعدادهای انسان یعنی خواندن آشنا کند.

مشخصات کتاب :
تهیه و تدوین: ثریا قزل ایاق

ناشر: موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان

گروه سنی: نوپا ( 0 تا 2 سال )
توضیحات کتاب:

در کتاب « خواندن با کودک از تولد تا سه سالگی » به کتاب‌ های تصویری بـه عنوان مهم‌ ترین ابزار ایجاد عادت خواندن در کودکانی که هنوز قادر به خواندن حروف و واژه‌ها نیستند، پرداخته شده است .

کتاب‌ های تصویری فرصت آشنایی بـا کتاب و لذت خواندن را برای ایـن کودکان فراهم می‌ کند.کتاب‌های تصویری مهمترین ابزار ایجاد عادت به کتابخوانی در کودکانی است که تا تسلط یافتن بر واژگان نوشتاری فاصله بسیار دارند، این کتاب  از «مجموعه ترویج خواندن کتابک» بـا ایـن هدف فراهم آمده تا پدران و مادران جوان و مربیان را با شگفتی‌های کتاب تصویری و جایگاه آن در شکوفا کردن یکی از تحسین برانگیزترین استعدادهای انسان یعنی خواندن آشنا کند. در این کتاب کم‌ برگ شما با ویژگی‌ های شخصیتی کودکان زیر سه سال در رابطه با خواندن مانند:توانایی تصویر خوانی آن‌ ها، واکنش‌ شان در برخورد با کتاب، درک درونمایه و نیز انواع گوناگون کتاب‌ های تصویری و کارکرد ویژه‌ی آن‌ ها آشنا می‌شوید .

 

2140 | 8 مهر 1397
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.