برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

پرستار کودک بد چه نشانه هایی دارد؟

تشخیص این که پرستار کودک شما کارش را به درستی انجام می دهد یا نه ، کار ساده ای نیست. برای این کار باید او را به طور نامحسوس زیر نظر بگیرید ولی در اغلب موارد نیازی به این کار نیست و مشکل به وسیله گفت و گو با پرستار حل می شود.

تشخیص این که پرستار کودک شما کارش را به درستی انجام می دهد یا نه ، کار ساده ای نیست. برای این کار باید او را به طور نامحسوس زیر نظر بگیرید ولی در اغلب موارد نیازی به این کار نیست و مشکل به وسیله گفت و گو با پرستار حل می شود.

اگر با موارد زیر مواجه شدید در مورد پرستار کودک خود تجدید نظر کنید.

کودک شما از پرستارش بترسد و کنار او مضطرب و عصبی باشد.

در بسیاری از مواقع کودکان نیاز دارند که خود را با شرایط جدید وفق دهند و به پرستار خود عادت کنند. در اوایل  کار احتمالا احساسات خود را با گریه، اخم و یا بعضی مواقع اوقات تلخی نشان می دهند. بروز این موارد کاملا طبیعی است. اما اگر پس از گذشت زمان فرزندتان هنوز هم احساس ترس داشت،خوش حال نبود و به عبارت بهتر با شرایط جدید کنار نیامد نیاز است تا وضعیت را دقیق تر بررسی نمایید.

یک پرستار کودک معمولی هیچ گاه جای پدر و مادر را نخواهد گرفت، اما کودک باید در کنار پرستار خود احساس راحتی کند. شاید پرستار کودک و  کودک هنوز با هم ارتباط برقرار نکرده اند یا اینکه پرستار آن صمیمیت و راحتی که کودک انتظار دارد را مهیا نمی کند همانند رابطه بین دو انسان معمولی  که به دل نشستن بسیار مهم است .

پرستار کودک بد چه نشانه هایی دارد؟                                      

پرستار کودک شما درباره برنامه روزانه خود مخفی کاری می کند!

چگونگی برنامه روزانه و گذران وقت کودک با پرستارش نباید از شما مخفی بماند. شما وقتی به خانه می آیید دوست دارید درباره فعالیت روزانه کودک خود بیشتر بدانید. اگر پرستار کودک شما این برنامه را بخوبی به شما ارائه ندهد، یا در برقراری ارتباط با کودک مشکل دارد یا اینکه در حال پنهان کاری است. حتی یک پرستار کودک که تسلط کمی به زبان شما دارد باید بتواند تمامی مسائل مربوط به کودک را در روز بیان کرده و دانستن آنها را حق شما بداند .

فرزندتان دچار حوادث قابل اجتناب خواهد شد اگر:

 پرستار کودک باید کاملاً مراقب او باشد تا از آسیب رسیدن به کودک جلوگیری شود. چه بسا رها کردن کودک به حال خود ممکن است فرزند شما را دچار حوادث جبران ناپذیری نماید .

پرستار کودک شما نسبت به وظایف والدینی شما انتقاد داشته باشد.

 شما و پرستار کودک تان باید با هم مثل یک تیم همکاری داشته باشید. شما باید از پیشنهادهای سازنده پرستار کودک خود استقبال کنید به خصوص اینکه او بیشتر وقت خود را با فرزند شما می گذراند. در صورتی که شما و پرستار در مسائلی مانند تغذیه، خواب و امنیت با هم اتفاق نظر نداشته باشید، رابطه بین شما دو نفر دوامی نخواهد داشت و دیر یا زود این رابطه کاری به بن بست خواهد رسید.

پرستار کودک شما معمولاً دیر می کند.

 یک پرستار غیرقابل اعتماد همیشه شما را در مواقع لزوم ترک می کند. کسی را پیدا کنید که می دانید نسبت به کارش متعهد است و نیازهای شما را در نظر می گیرد. تأخیر و غیبت های غیر موجه به این معناست که در دیگر مسائل نیز غیرقابل اتکا است .

حرف هایش با هم جور در نمی آید.

هیچوقت با کسی که دزدی می کند، دروغ می گوید یا شما را فریب می دهد مدارا نکنید. شما باید بتوانید به پرستار کودک خود اعتماد کنید .

                                         

                                 

 کودک شما همواره گرسنه یا خسته است!

 اگر کودک شما طوری غذا می خورد که انگار خیلی وقت است چیزی نخورده و یا آنقدر خسته است که نمی تواند چشمانش را باز نگه دارد، این یک زنگ خطر برای شماست. ممکن است پرستار در زمان مناسب به او غذا نداده و یا او را به خواب نفرستاده است .

بدون هیچ دلیلی احساس خوبی نسبت به پرستار کودک خود ندارید!

 اگر شک دارید به حس خود اعتماد کنید. شما باید با او احساس راحتی کنید. اگر نسبت به پرستار احساس خوبی ندارید یک پرستار دیگر پیدا کنید .


ترجمه اختصاصی از وب سایت باکودک

 babycenter.com: منبع




1801 | 17 تیر 1397
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.