برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

نمایش نما طرح جدید کانون پرورش فکری کودکان

فیلم آثار شاخص تئاتر کودک و نوجوان که سال‌های گذشته در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر روی صحنه رفته است، در قالب طرحی با عنوان «نمایش‌نما» در فضای مجازی نمایش داده می‌شود.

امیر مشهدی عباس، مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون اعلام کرد: مرکز تئاتر کانون نزدیک به نیم قرن است که فعالیت می‌کند و طی این زمان بیش از ۲۰۰ عنوان نمایش برای کودکان و نوجوانان بر روی صحنه برده است. در سال‌ های گذشته از برخی از این آثار به صورت حرفه‌ای تصویربرداری شده است و در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی سالن‌ های مرکز تئاتر کانون ،فیلم این آثار خاطره‌انگیز و با کیفیت در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «هر روز یک تئاتر» در دسترس خانواده‌ها و مخاطبان اصلی این نمایش‌ ها قرار دارد.

به‌گفته‌ی وی طی توافق با یکی از سایت‌های تخصصی فروش آنلاین، طرح نمایش‌نما (اکران فیلم‌ نمایش‌های کودک در فضای مجازی) از روز ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ آغاز شده است.

عرضه فیلم تئاتر 36 عنوان از نمایش های کانون در نمایش نما:

وی افزود: ۳۶ عنوان از نمایش‌های کانون به‌عنوان آثار باکیفیت مرکز تولید تئاتر برای اکران انتخاب شده است

«پیرمرد و ببر، تو مثل طوطی، خرس آرکانسا، راز گنجور، عقل صورتی، کلوچه دارچینی، کلوچه‌های خدا، کوزه عسل، ماهی، هدیه اسرارآمیز و...» عنوان برخی از این تئاترهاست

متاسفانه این روزها هنرمندان تئاتر به‌عنوان یکی از محجوب‌ترین اقشار جامعه هنری در به‌دلیل تعطیلی نمایش‌ها و دور ماندن از صحنه تئاتر با بحران‌های اقتصادی سختی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و ازاین‌ رو کانون برای حمایت از هنرمندان عزیز تئاتر کودک و نوجوان، بخشی از درآمد حاصله از فروش بلیت را به عوامل اجرایی این نمایش‌ها اختصاص می‌دهد .

1029 | 25 مرداد 1399
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.