برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

انتشار چهارمین شماره ماهنامه داروگ

چهارمین شماره‌ی ماهنامه‌ی داروگ به همراه یک پوستر هدیه در قطع ویژه، تمام‌رنگی با مطالب و عکس‌های جالب بر پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی قرار گرفت.داروگ ماهنامه‌ی اختصاصی اطلاعات و آموزش حفاظت از محیط زیست و نخستین نشریه‌ی نوجوانان دوستدار محیط‌ زیست است که هر ماه منتشر می‌شود.

داروگ ماهنامه‌ی اختصاصی اطلاعات و آموزش حفاظت از محیط زیست و نخستین نشریه‌ی نوجوانان دوستدار محیط‌ زیست است که هر ماه منتشر می‌شود.

چهارمین شماره‌ی ماهنامه‌ی داروگ به همراه یک پوستر هدیه در قطع ویژه، تمام‌رنگی با مطالب و عکس‌های جالب بر پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

اگر علاقه‌مند به طبیعت و حیات‌وحش هستید، خواندن این شماره داروگ را از دست ندهید. تازه‌ترین شماره داروگ با پرداختن به مطالب زیر منتشر شده است:

    «شوخی قورباغه‌ها با استاد شجریان»؛ ماجرای شوخی قورباغه سبز درختی با استاد آواز ایران دیدنی و شنیدنی است. علاقه‌مندان به موسیقی زیبای ایرانی و استاد شجریان از این مطلب لذت خواهند برد.
    «کلاس سبز در فاصله دو تابستان»: پاییز رسیده است و دانش‌آموزان دوباره راهی مدرسه‌ها شده‌اند. در این مطلب نگاهی به توجه به محیط‌زیست در روزهای گرم تابستان شده است.
    «در این مدرسه همه چیز را از راه بازی و بازی و بازی یاد می‌گیرند»؛ در این مطلب گفت‌وگوی داروگ با عبدالحسین وهاب‌زاده، بنیان‌گذار مدرسه‌های طبیعت در کشور را می‌خوانید و با حال و هوای یک مدرسه‌ی محیط‌زیستی آشنا می‌شوید.
    «زینت قصه‌گوی دریا ( با موسیقی بندری)»؛ شعرها و آهنگ‌های زیبای دریای خلیج‌فارس شنیدنی است.
    «گوگل دایناسورها را زنده می‌کند»؛ واقعیت مجازی در موزه برلین: در این مطلب وارد دنیای دایناسورها می‌شوید و رمز و راز زندگی دایناسورهای منقرض‌شده را می‌خوانید.
    «شما نفس دایناسورها را تنفس می‌کنید»؛  تا حالا خواسته‌اید حس دایناسور بودن داشته باشید؟
    «زمانی برای پوزه‌ی لاک‌پشت‌ها»: در این مطلب به دنیای زیبا و پر از شگفتی لاک‌پشت‌ها رازهای زندگی لاک‌پشت‌های خلیج‌فارس پرداخته شده است.
    رکوردشکنی «نبرد حیوانات خانگی»: انیمیشنی دیدنی در جهان حیوانات. سرک کشیدن در زندگی مخفی حیوانات خانگی باعث شده است که این انیمیشن در سینماهای آمریکا کلی سروصدای زیادی به پا کند.
    گزارش تصویری از «پارک آب‌وآتش»؛ در این مطلب، گزارشی جالب را از آب‌بازی کودکان در پایتخت می‌خوانید.
    «تازه‌های ابزار عکس و ویدئو- اینستاگرام، اسنپ‌چت- واتس‌آپ»؛ اگر علاقه‌مند به تکنولوژی هستید، خواندن این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب به بزرگ‌ترین نمایشگاه عکاسی جهان می‌روید.
    «دوچرخه یا ماشین فرمول یک؟!» نمایشگاه یوروبایک ۲۰۱۶: این مطلب گشتی است در یک نمایشگاه دوچرخه‌ای هیجان‌انگیز که شما را با مدل‌های مختلف دوچرخه‌ها در جهان آشنا می‌کند.
    «گزارش فعالیت‌های بچه‌های دوستدار محیط‌زیست»؛ در این مطلب یا کارهای محیط زیستی نوجوانان آشنا می‌شوید. نوجوانانی که مراقب محیط‌زیست هستند.
    «خانه درختی بدون میخ و پیچ»؛ خانه‌های درختی خیلی زیبا و جالب هستند. در این مطلب به خانه‌های درختی سبز و دیدنی در چین سفر می‌کنید؛ خانه‌هایی که در آن‌ها خبری از میخ و پیچ نیست.
    «مأموریت فضایی»؛ رمزگشایی از شکل‌گیری جهان: در این مطلب به فضا می‌روید و در میان کهکشان‌ها و ستاره‌ها، پیدایش زمین را کشف می‌کنید.
    «تصویرگری و کاریکاتور»: دنیای کاریکاتور داروگ دیدنی است. اگر می‌خواهید بخندید و لذت ببرید این مطلب را از دست ندهید.

    1989 | 1 آبان 1395
    نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
    امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.