برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

راهنمای خرید صندلی ماشین کودک

اگر تصمیم به خرید صندلی ماشین کودک دارید این مقاله به شما کمک می کند تا یک صندلی ماشین استاندارد ومناسب را اتنخاب نمایید.

صندلی های ماشین به سه دسته کلی تقسیم بندی می شوند: صندلی ماشین نوزاد ، صندلی ماشین قابل تبدیل وصندلی ماشین 3 در 1

 

. صندلی های ماشین نوزادان برای نوزادان تا وزن 4 کیلو یا کمی بیشتر قابل استفاده بوده که راحتی و امنیت را در صندلی عقب ماشین برای نوزادان فراهم می کنند.

. صندلی های ماشین قابل تبدیل می توانند در صندلی عقب ماشین و رو به عقب برای نوزادان و رو به جلو برای کودکان نوپا استفاده شوند.

. صندلی های اتومبیل 3 در 1 تا بزرگتر شدن کودک شما و تا 4 سالگی قابل تغییر هستند.

 

در این مقاله بهترین صندلی های ماشین کودک ساده و قابل تبدیل معرفی  شده است.

 

چقدر فضا در عقب ماشین دارید؟

برخی از صندلی ماشین های کودک بسیار بزرگتر از سایر صندلی ها هستند بنابراین اگر شما با ماشین کوچک تری رانندگی می کنید ، می تواند فضای زیادی را اشغال کند. قبل از خرید ، فضای صندلی اتومبیل خود را اندازه گیری کنید (و سایر مسافران را نیز در نظر بگیرید) ، شما با این کار می دانید که فضای کافی برای صندلی ماشین - و کودک دارید - تا بتواند راحت باشد یا خیر.

 

  "نی نی مد" عرضه کننده صندلی ماشینهای کودک متنوع و استاندارد    

 

آیا به بیش از یک صندلی ماشین کودک نیاز دارید؟

اگر شما و همسرتان ماشین های جداگانه دارید، ممکن است تصور کنید که برای هر وسیله نقلیه به صندلی ماشین جداگانه ای احتیاج دارید. اما اگر برنامه ها و هماهنگی های شما اجازه این کار را می دهد ، می توانید فقط یک صندلی ماشین کودک خریداری کنید که در صورت لزوم بین اتومبیل ها قابل جابجایی باشد.

صندلی ماشین کودک شما چقدر قابل حمل است؟

بعضی از والدین صندلی ماشین را نصب می کنند و آن را برای مدت دو تا پنج سال در جای خود قرار می دهند. اما اگر قصد دارید از یک صندلی ماشین در بیش از یک وسیله نقلیه استفاده کنید ، یا اگر گزینه حمل کودک را در صندلی اتومبیل می خواهید و قصد دارید صندلی اتومبیل خود را زیاد جابجا کنید ، به دنبال گزینه ای با دسته طراحی شده ارگونومیک و کوچکتر و سبک تر باشید، صندلی ها می توانند وزن متوسط و قابل کنترل یا وزن سنگین داشته باشند، و این منهای وزن کودک است که باید آن را نیز در نظر گرفت.

استانداردهای ایمنی صندلی ماشین کودک

اگر در حال خرید صندلی ماشین هستید ، ایمنی در حال حاضر بسیار مهم است. خبر خوب این است که تمام صندلی های ماشین امروز مطابق با استانداردهای ایمنی یکسان هستند و برخی از مدل های صندلی های اتومبیل با ویژگی های اضافی مانند محافظت در برابر ضربه و یا سیستم های قفل کننده نیز وجود دارند. مهم است که هنگام خرید صندلی ماشین کودک به دنبال برخی موارد خاص باشید و سپس دستورالعمل ها را با دقت دنبال کنید تا مطمئن شوید که به درستی صندلی را نصب کرده اید و از آن استفاده می کنید. در ادامه فاکتورهای ایمنی که باید هنگام انتخاب و استفاده از صندلی ماشین در نظر گرفته شود، عنوان خواهند شد.

نکته مهم :

حتما کتابچه راهنمای صندلی ماشین کودک خود را با دقت بخوانید ، میزان محدودیت  قدی و وزنی تعیین شده برای صندلی  سایر ایمنی های مرتبط با صندلی را یادداشت کنید. دستورالعمل های نصب را دقیقاً مطابق با کتابچه راهنمای خود دنبال کنید.

اگر صندلی خارجی تهیه می کنید اطمینان پیدا کنید که صندلی ماشین شما با استانداردهای ملی ایمنی و استانداردهای انجمن اطفال آمریکا مطابقت دارد. به طور کلی ، هر دو سازمان توصیه می کنند صندلی های عقب با محافظ مهارتی پنج نقطه را تا حد امکان برای کودک حداقل تا دو سال ، اما از نظر ایده آل فراتر بگذارند. وقتی کودک نوپای شما با حداقل و وزن مشخصی می تواند به سمت جلو و درنهایت به صندلی خود جابه جا شود.

بهترین نوع صندلی ماشین کودک را از ninimod.com خریداری نمایید زیرا  همه موارد مذکور را دارا بوده و همچنین استاندارد نیز هست.

قبل از خرید و استفاده صندلی ماشین را بررسی کنید به دنبال لبه های تیز و سایر مشکلات احتمالی بگردید ، و اطمینان حاصل کنید که صندلی ماشین شما دارای روکشی نیست که کودک را گرفتار و اذیت کند.

به دنبال صندلی گرم و راحت باشید اما نوع پوشش روی صندلی و استاندارد بودن پارچه  آن بسیار مهم است . از به کارگیری پتو یا سایر مواد اضافی (حتی کت یا ژاکت) در صندلی خودداری کنید ، زیرا این امر می تواند مانع از درست بسته شدن  قفل کمربند صندلی  شود .حتماً دستورالعمل های ایمنی صندلی ماشین نوزاد را رعایت کنید تا از ایجاد کمترین حادثه برای فرزند  خود جلوگیری کنید.

همیشه کودک را به طور صحیح بغل کنید. در حالت ایده آل ، صندلی ماشین شما دارای یک مهار پنج نقطه خواهد بود که به شانه ها ، باسن و بین پاهای کودک وصل می شود.

 

1262 | 10 فروردین 1399
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.