برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

فراخوان بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون

فراخوان بیست‌ و سومین جشنواره بین‌ المللی قصه‌گویی کانون با شعار «آینده ساختنی است» منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار خواهد شد. فرآیند اجرایی این جشنواره از ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده است و در آذر ماه همزمان با شب یلدا مرحله پایانی آن برگزار خواهد شد. بخشهای این فراخوان عبارتند از:
برگزاری بخش‌های قدیمی با رویکردی جدید
بخش ملی شامل اجرای زنده‌ و مجازی قصه‌گویی برای دختران و پسران (۱۲ تا ۱۸ سال)، زنان و مردان (۱۸سال به بالا) و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها در سه بخش «قصه‌هایی برای کودکان»، «قصه‌هایی برای نوجوانان» و «قصه‌هایی برای بزرگسالان»

معرفی «قصه‌گوی برتر» کشور برای نخستین بار
در این دوره دو بخش جدید با نام‌های «قصه‌گوی برتر» و «پادکست» به جشنواره اضافه شده است. قصه‌گوی برتر، رقابت حرفه‌ای‌های حوزه‌ی قصه‌گویی بوده و تنها افرادی می‌توانند شرکت کنند که بر اساس جدول امتیازات مشخص شده، امتیاز لازم را در حوزه‌های مختلف به دست آورده باشند.
 پادکست
پادکست هم به عنوان یک بخش جدید در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است. پادکستها در دو حوزه پادکست مستند قصه‌گویی که به موضوع‌های تحقیقی و مستند می پردازد و پادکست قصه‌ های بومی و فولکلور قابل ارائه خواهند بود.
برگزاری «قصه‌ ۹۰ ثانیه» با موضوع‌های جدید
امسال و برای سومین بار، مسابقه قصه ۹۰ ثانیه با عنوان «قصه زندگی من» در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزار خواهد شد. بر اساس آنچه در فراخوان مورد اشاره قرار گرفته «من و کرونا» که روایت ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان، روایت زندگی در روزهای قرنطینه و روایت مهربانی و همدلی با دیگران و... است و همچنین «دیروز غرورآفرین، فردای افتخارآفرین» که روایت جان‌فشانی‌های سربازان و رزمندگان انقلاب اسلامی است دو محور موضوعی بخش ۹۰ ثانیه‌ای است که در آن تمامی گروه‌های سنی امکان شرکت را دارند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بخشهای مختلف جشنواره و نحوه شرکت در آن فایل پیوست را مطالعه نمایید.

برای دانلود فایل روی لینک دریافت فایل کلیک کنید.

855 | 28 فروردین 1400
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.