برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

فراخوان چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌ بازی کانون

فراخوان چهارمین رویداد ایده‌ آزاد اسباب‌ بازی کانون توسط اداره‌ کل سرگرمیهای سازنده و بازیهای رایانه‌ ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

بر طبق گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این فراخوان جهت گردهمایی طراحان، تولیدکنندگان، دست‌اندکاران، صاحب‌نظران و علاقه‌مندان این حوزه‌ی اقتصادی- فرهنگی در بهار و تابستان سال ۱۴۰۰ منتشر شده است.
 رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی به دنبال تعاملی سازنده، به وجود آوردن بستر رشد و پویایی طراحان و ایده‌پردازان عرصۀ اسباب‌ بازی در کشور بوده و به‌ دنبال به ثمر نشستن اندیشه و کار جوانان خلاق ایرانی در حوزه اسباب‌ بازی و سرگرمی و همچنین معرفی ایده‌های‌ آنها به صنعت اسباب‌ بازی و تجاری‌سازی این ایده‌ها است. 
بر همین اساس در قدم نخست، ایده‌پردازان و طراحان باید در بازه زمانی ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ تا اول اردیبهشت ۱۴۰۰  با مراجعه به وبگاه رویداد ایده‌آزاد به نشانی ideaazad.ir و مطالعه شرایط عمومی شرکت، ثبت‌نام و نسبت به بارگذاری ایده‌ی اولیه خود اقدام کنند. 
چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد به عروسک‌ های ملی و بومی نگاه ویژه خواهد داشت .


علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از شرایط و مقررات چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی می‌توانند به پایگاه خبری کانون به نشانی kanoonnews.ir و وبگاه رویداد ایده‌آزاد به نشانی ideaazad.ir مراجعه کنند.

799 | 20 فروردین 1400
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.