برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

معرفی 3 بازی آموزش الفبا برای کودکان

این روزها بسیاری از کودکان به دلیل بیماری کوید-۱۹ نمی توانند به مهدکودک بروند، اما می‌توان با استفاده از نرم‌افزارهای بازی که خاصیت آموزشی دارند فضایی شاد و آموزنده برای کودکان ایجاد کرد. در این مقاله بازی‌‌ های آموزشی مخصوص کودکان را معرفی کرده‌ایم.

1- آموزش کودکان الفبا اعداد حیوانات

تجربه نشان داده که چنانچه کودکان قبل از حضور در مدرسه در فضای یادگیری قرار گیرند،‌ در مدارس کارایی بیشتری خواهند داشت. والدین می‌توانند با دریافت برنامه آموزش کودکان الفبا اعداد حیوانات، به کودکان علاوه بر آموزش الفبا، شناخت رنگ‌ها، حیوانات و اشکال هندسی و همچنین آموزش اعداد، وسایل نقلیه، اعضای بدن، ماه‌های سال و روزهای هفته را با روشی شاد و جذاب یاد دهند. این برنامه دارای دو زبان انگلیسی و فارسی بوده و برای کودکان ۲ تا ۶ سال مناسب است.

2- جنگل شاد الفبا – سرگرمی آموزش کودک

جنگل شاد الفبا، در قالب بازی‌ های متنوع به آموزش الفبا ، اعداد فارسی و انگلیسی،‌ شناخت حیوانات و نقاشی و رنگ‌آمیزی حیوانات می‌پردازد. این بازی برای کودکان رده سنی ۳ تا ۸ سال مناسب است. کودکان در این برنامه علاوه بر داشتن لحظات سرگرم‌کننده و لذت‌بخش،‌ مهارت‌های شمارش، نوشتن و تصمیم گیری در آنها ارتقا پیدا می‌کند.

3- تقویت حافظه کودکان

تقویت حافظهٔ کودکان در سنین پایین کودکی بسیار مهم و تاثیرگذار است و باعث می شود آموزشها را عمیق یاد بگیرند و در حافظهٔ بلند مدت آنها ثبت می‌شود. بازی تقویت حافظه کودکان با هدف تقویت حافظه تصویری کودکان طراحی شده است. در این برنامه کودکان با حیوانات، میوه‌ها ، سبزیجات، نمادهای عید نوروز ، تشخیص افراد از روی لباس آشنا خواهند شد. این برنامه بیش از ۱۵۰ تصویر با موضوعات فوق را به کودکان نمایش می‌دهد تا با تکرار و تمرین حافظهٔ کودکان تقویت شود.  در برنامه تقویت حافظه برای کودکان برای افزایش جذابیت از صدا نیز استفاده شده است.

هر 3 برنامه فوق را میتوان از کافه بازار دانلود نمود.

1426 | 14 آذر 1399
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.