برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

مهد کودک شهرزاد

منطقه
5
فعالیت
مهد کودک و پیش دبستانی
آدرس
تهران - بزرگراه اشرفی اصفهانی - زیر پل همت - خیابان 22 بهمن - خیابان شهید اکبری - انتهای کوی مهتاب - پلاک یک
تلفن
44430523 - 44420052
موبایل
---
ایمیل
----
وب سایت
----
اینستاگرام
----

کاربر گرامی ، لطفا با درج نظرات و تجربیات خود در خصوص عملکرد و امکانات این مجموعه،سایر کاربران را در انتخابی درست یاری فرمایید.لازم به ذکر است که حق پاسخگویی برای مرکز محترم محفوظ بوده و هرگونه اهانت و یا انتقاد شدید حذف خواهد گردید.

نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.

توسط امیرمهدی در تاریخ 1402/8/18 12:4

من متولد سال ۸۶ هستم حدوداً ۳ الی ۴ سال داخل مهد کودک شهرزاد بودم واقعاً از همه لحاظ عالی بودش می‌تونم بگم که تک‌ترین و خاص‌ترین مهد کودک توی اون منطقه و اطراف بود از ناهارهای عالیشون با طعم عشق تا مطالبی که باید یاد می‌گرفتیم و کنفرانس ارائه می‌کردیم تا زمین بازی بزرگش و وسایل بازیش ن که داشتم وسیله‌هامو جابجا می‌کردم عکس‌های اون زمانو دیدم و چندین تا از دوست‌های صمیمیم که توی مهد کودک با هم بودیم یادم اومد و واقعاً تاسف خوردم که چرا با اونا در ارتباط نیستم البته تا جایی که به یاد میارم بعضیاشون از ایران رفتن صمیمی‌ترین دوستم اسمش آئین بود که واقعا پسر دوست داشتنی بودش مدیر بسیار مهربونش خانم امیر احمدی و مربی های خوبش سوسن جون و شهلا جون واقعا تاسف می‌خورم که این مهد کودک جمع شده و هیچ شماره ای از مدیر من نیست چون واقعاً مشتاقم که ایشون رو ببینم و باهاشون دیدار داشته باشم اگر کسی تو این مهد کودک بوده و خبری از عوامل مهد کودک داره لطفاً به شماره من 09393100487 پیام بده یا اگر امکانش هست تماس بگیره و در آخر بازم میگم مهد کودک شهرزاد واقعا فوق العاده بود. آرزو می‌کنم خانم امیر احمدی و تمام عوامل نازنین مهد کودک در هر کجای این کره خاکی که هستند سالم و سلامت باشند.

توسط سبا در تاریخ 1402/7/25 22:49

سلام، من حدود ۱۲ سال مهد کودک و پیش دبستان و دبستان شهزاد رفتم. بهترین سالهای عمرم رو اینجا گذرونم. مهد کودکش که واقعا قشنگ ترین و بهترین در نوع خودش بود. مربی های مهربون و دلسوز، فضای بزرگ و برنامه های متنوع، زمین بازی بزرگ با کلی تاب و سرسره و استخر و ناهارهای خوشمزه. هنوز و میتونم چشمامو ببندم و خودمو اونجا تصور کنم. واقعا ممنونم از مدیریت خانم امیر احمدی ، سیما جون ، سوسن جون ، نسیم جون سمیه جون و آقای ساعی بابای مدرسه مون هیچوقت اون حس خوب شهرزاد رو فراموش نمیکنم.

توسط فروغ حبیبی در تاریخ 1402/5/29 14:21

درود ، ما مهد شهرزاد و خانم امیر احمدی رو از 26 سال با رفتن خواهرزاده ام به اون مهد شناختیم ، 17 سال پیش هم پسرم آرش و خواهر زاده دیگرم آنیتا به اون مهد رفتن، بچه ها عاشق مهد شهرزاد و مربی هاش بودن، هنوز با عشق در موردش صحبت میکنن و از لذت ناهارهاش میگن. هر روز صبح میدیدیم که مسئول خرید بهترین میوه ها و مواد اولیه آشپزخونه رو بصورت روزانه خریداری میکنه. واقعا جای تاسفه که همچین مهدهای خوب و مربیان عالیش دیگه نیستن ، امیدوارم خانم امیر احمدی و سیماجون و شهلاجون و سوسن جون و بقیه مربیا در هر کجا که هستن سلامت و شاد باشن.

توسط بهار م در تاریخ 1400/1/3 1:10

سلام بهار هستم من خودم مهد کودک شهرزاد میرفتم و به نظرم اون زمان من یکی از لاکچری ترین مهد ها بودش با مدریت خانم امیر احمدی الان من پونزده سالم هس و انقدر در این مهد به من خوش گذشته که الانم دلتنگشم هر سال عید نمایش هایی با گیریم و لباس ساخته میشد الان مهد رو خراب کردن و به صورت اپارتمان شده مهد قبلا استخر و باغ و پارک های خیلی بزرگی داشت ما توش فستیوال و جشن های زیادی داشتیم که هنوزم یادمه کار های خیلی خوبی انجام میدادیم زبان انگیلیسی یاد میگرفتیم خودمون درمورد خیلی مطلب ها کنفرانس میدادیم ناهار و صبحونه و میان وعده و خواب داشتیم خلاصه زمان من این مهد بهشت بود و الانم خیلی دلتنگ اونجام الان این نظرات مردم رو که خوندم خیلی تعجب کردم که اینحوری میگن چون واقعا معرکه بود.

توسط پگاه در تاریخ 1397/3/5 8:23

مهد شهرزاد دیسیپلینش واسه بچه های کوچیک اصلا قابل هضم نیست. دختر من يك ماه رفت و همش ناراحت بود از اين كه بايد روي صندلي بشينه . به نظر من يك بچه سه ساله و نيمه رو بايد كم كم بهش نظم داشتن را آموزش داد نه به اين شدت و در زمان كم.

توسط مادر در تاریخ 1396/12/12 18:30

سلام.تماس گرفتم جهت کسب اطلاعات برای ثبت نام در مورد هزینه هیچ پاسخی ندادن واکثر مهدا همین هستن با اینکه هزینشون از طرف بهزیستی مصوبه وبر اساس ستاره وتعدادش درصد ی مشخص به مبلغ پایه اضافه میشه.بهزیستی به همین راحتی با یک تلفن میتونه نظارت کنه وهر مهدی اعلام مشخص نمیکنه رو زیر ذره بین قرار بده ولی نیست نظارت متاسفانه.

توسط فرزانه در تاریخ 1396/10/16 18:30

من رفتم مهد شهرزاد رو دیدم. خیلی تميزن. يك خانم فقط توي دستشوييه بيرونم نمياد بچه ها يكي يكي ميرن دستشويي. نظم و انضباط و ديسيپلين زياده. صبجانه ميان وعده و ناهار سر موقع اجرا ميشه. فضاي بازي بزرگ و اتاق هاي دلبازی داره.من که خوشم اومد.