برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

کتاب پشت و رو

کتاب « پشت و رو » احساسات متفاوت انسان را در مواجهه با رویدادهای روزمره در قالب داستان زندگی دختری به اسم رایلی به تصویر می‌کشد.پس از نوشتن کتاب پشت و رو، در سال ۲۰۱۶ انیمیشنی از این کتاب ساخته شد که جوایز گوناگونی از جمله اسکار ۲۰۱۶، گلدن گلاب ۲۰۱۶، کریتیکس چویس ۲۰۱۶ و بی اِی اف تی اِی ۲۰۱۶ را از آن خود کرد.

مشخصات کتاب :
نویسنده: سوزان فرانسیس
برگردان: نیلوفر امن زاده
ناشر: انتشارات پرتقال
گروه سنی : 7 تا 12 سال ( گروه سنی ب و ج )


توضیحات کتاب:

کتاب « پشت و رو » ما را متوجه قسمتی از بدنمان می کند که آن را می‌شناسیم ولی تا به حال به آن توجه نکرده‌ایم؛ به جهانی که درون مغز انسان وجود دارد.

داستان کتاب « پشت و رو » کارکرد درونی مغز دختری را نشان می‌دهد که ۵ هیجان - شادی، غم، انزجار، ترس و خشم - به او کمک می‌کنند تا با شرایط استرس‌زایی که با آن روبه‌رو شده است، مواجه شود. شادی احساسی است که سعی دارد زندگی رایلی همیشه شاد باشد و کنترل احساس او را همیشه به دست می‌گیرد. ولی نمی‌داند همکاری تمام هیجان‌ها در کنار هم است که شخصیت رایلی را می‌سازد و رویارویی او را با مشکلات بهبود می‌بخشد.

پس از نوشتن کتاب پشت و رو، در سال ۲۰۱۶ انیمیشنی از این کتاب ساخته شد که جوایز گوناگونی از جمله اسکار ۲۰۱۶، گلدن گلاب ۲۰۱۶، کریتیکس چویس ۲۰۱۶ و بی اِی اف تی اِی ۲۰۱۶ را از آن خود کرد.

خواندن این کتاب با کودکان، والدین را به این آگاهی می‌رساند که چطور انتخاب‌های آنان در زندگی بر کودکان تاثیرگذار است و به آن‌ها راهکارهایی برای مواجهه با این تغییرها را نشان می‌دهد.

 


2342 | 18 دی 1396
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.