برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

مجموعه کتابهای من می توانم

مجموعه کتاب های ((من میتوانم)) خردسالان را با مهارت های اولیه ی زندگی آشنا کرده ، فرصت واحدها و برنامه های کار در خانه و مهد کودک را برای آنها فراهم میکند.
مشخصات کتاب :
نویسنده : زهرا فرمانی
تصویر گر : شیوا ضیایی
گروه سنی : الف
انتشارات : پیک ادبیات

توضیحات کتاب :
مجموعه کتاب های ((من میتوانم)) خردسالان را با مهارت های اولیه ی زندگی آشنا کرده ، فرصت واحدها و برنامه های کار در خانه و مهد کودک را برای آنها فراهم میکند.

من می توانم سالم باشم : این کتاب در مورد نکات بهداشتی و نکاتی که برای سلامتی کودکان لازم است میباشدکودک از ماه های اول زندگی خود میتواند در برخی از کارهای خود مشارکت کند اگر به او فرصت دهید.بگذارید کودک در موارد بی خطر آزمایش و خطا کند.

من می توانم تنها بخوابم : برخی کودکان تمایلی به تنها خوابیدن ندارند. نویسنده به روشی ساده آماده کردن مقدمات خواب کودک را یاد آوری و نحوه ی برخورد با مسئله را برای کودک و همچنین پدر و مادرها بیان می کند.

من می توانم بگویم جیش دارم: دستشویی رفتن” یکی از مسایل مهم خردسالان و پدر و مادرهاست.کتاب به شکلی ساده و در عین حال اصولی شیوه ی برخورد با این مسئله را توصیح می دهد.

من می‌توانم لباس بپوشم : در این کتاب از مجموعه‌ی من می‌توانم، کودک با انواع پوشاک آشنا می‌شود و مراحل لباس پوشیدن را قدم به قدم فرامی‌گیرد.

من می توانم بدون کمک غذا بخورم : کودک از زمانی که دستش را داخل آستین فرو می‌کند یا از آن بیرون می‌کشد؛ یعنی از ماه‌های اول زندگی، می‌تواند در برخی کارهای خود مشارکت کند، اگر به او فرصت دهید. بگذارید کودک در موارد بی‌خطر آزمایش و خطا کند.

من می توانم ورزش کنم (اعضای بدن) : کتاب ((من می توانم ورزش کنم)) در مورد ورزش کردن و اعضای بدن است. کودک از ماه های اول زندگی خود میتواند در برخی از کارهای خود مشارکت کند اگر به او فرصت دهید.بگذارید کودک در موارد بی خطر آزمایش و خطا کند.

 

2952 | 19 مهر 1396
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.