برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

مجموعه کتابهای خرگوش کوچولو

مجموعه کتابهای مقوایی خرگوش کوچولو از جمله کتاب های سوزانه برنر است که با تصویرهایی با رنگهای شاد، درخشان و ریزه‌کاری‌ های بسیار، خردسالان را برای ساعتها مجذوب و سرگرم می‌ کند. افزون بر این، داستان دیگری نیز در تصویرها در جریان است که کشف آن برای کودکان لذت‌ بخش خواهد بود.
مشخصات کتاب :
نویسنده : سوزانه برنر
مترجم : مریم اخگری
انتشارات: موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان
گروه سنی : الف و ب

توضیحات کتاب :
کتاب‌های مقوایی «خواهری برای خرگوش کوچولو!»، «شب بخیر خرگوش کوچولو!» و «صبح بخیر خرگوش کوچولو!» سه عنوان کتاب تصویری در ژانر فانتزی ویژه خردسالان است که به تازگی از سوی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان ، در ایران به چاپ رسیده است.
«شب بخیر خرگوش کوچولو!» :
این کتاب به فرستادن کودکان به رختخواب که یکی از مشکلات رایج خانواده‌ها است، می‌پردازد؛ موقعیتی که هم برای کودک و هم پدر و مادر بسیار تنش‌زاست. در این کتاب، پدر با ترتیب دادن یک بازی، خرگوش کوچولو را به رختخواب می‌برد. خرگوش کوچولو پیش از خواب با پدر اوقات خوشی را می‌گذراند و آرام آرام برای خواب آماده می‌شود.

 «صبح بخیر خرگوش کوچولو!»:

این کتاب دیگری از کتاب های سوزانه برنر داستان خرگوش کوچولویی است که حاضر نیست صبح‌‌ها به راحتی از رختخوابش بیرون بیاید. مامان خرگوشه هر روز با ترتیب دادن بازی قایم باشک، خرگوش کوچولو را کم‌کم برای بیرون آمدن از رختخواب و آغاز روزی خوب آماده می‎کند‌.

 «خواهری برای خرگوش کوچولو!» :

خرگوش کوچولو، یک روز پس از برگشتن از کودکستان متوجه می‌شود که صاحب یک خواهر کوچولو شده است. این کتاب به پرسش‌های کودکانی که در موقعیت اینچنینی قرار دارند پاسخ‌های ساده و صریحی می‌دهد.

 

2295 | 10 مهر 1396
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.