برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

کتاب از همه چیز بدم می آد

این کتاب از مجموعه کتاب‌های «رفتارها و احساسات من» است. مجموعه «رفتارها و احساسات من» به این منظور فراهم شده تا به کودکان شناخت احساسات‌شان را آموزش دهد و آنها را با احساسات متفاوتی که در موقعیت‌های مختلف با آن روبه‌رو می‌شوند، آشنا کند
مشخصات کتاب :
نویسنده : سوگریوز
تصویر گر: دسیدریا گوئیتچاردینی
برگردان : فرزانه کریمی
انتشارات : موسسه نشر و تحقیقات ذکر ( کتابهای قاصدک )
گروه سنی : الف و ب

توضیحات کتاب :

کتاب « از همه چیز بدم می آید! » از مجموعه کتاب‌های « رفتارها و احساسات من » است. مجموعه «رفتارها و احساسات من» به این منظور فراهم شده تا به کودکان شناخت احساساتشان را آموزش دهد و آنها را با احساسات متفاوتی که در موقعیت‌های مختلف با آن روبه‌رو می‌شوند، آشنا کند .

این کتاب به شیوه‌ای اطمینان‌ بخش و دقیق به مرور موقعیت‌ هایی معمول می‌پردازد که کسی از آن‌ها خوشش نمی‌آید. داستان نشان می‌دهد که چطور باید با چنین شرایط و موقعیت‌هایی کنار آمد و چطور باید در برابر دیگران واکنش نشان داد که نتیجه رضایت‌بخش باشد.

هدف کتاب « از همه چیز بدم می آید! » تشویق کودکان به افزایش آگاهی‌هایشان از واکنش و رفتارهایی است که در موقعیت‌های گوناگون از آنان انتظار می‌رود. کتاب، همچنین کودکان را به این سو فرامی‌خواند تا کم‌کم به پیامدهایی که گفته‌ها و عملکردهایشان برای دیگران در پی دارد، توجه کنند.

کتاب به شیوه‌ای طراحی شده است که بزرگسالان بتوانند همراه با یک کودک یا همراه با گروهی از کودکان آن را بخوانند و مرور کنند و نقطه شروعی برای بحث با آنان به دست آورند.

در پایان کتاب توصیه‌هایی برای مربیان و پدرها و مادرها آورده شده است که چگونه کتاب را با بچه‌ها بخوانند، پیش از خواندن کتاب چه مواردی را در نظر بگیرند و پس از خواندن داستان، درباره چه موضوع‌هایی می‌توانند با بچه‌ها گفت‌وگو کنند.

 

2416 | 5 مهر 1396
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.