برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

مجموعه رمانهای روون

مجموعه چهار جلدی رمان های "روون" در سال 1996 دیپلم افتخار شورای کتاب کودک استرالیا را از آن خود کرده است.
مشخصات کتاب :
نویسنده : امیلی رودا
مترجم : نسرین وکیلی
گروه سنی :  ب و  ج
ناشر : افق

توضیحات کتاب :

مجموعه چهار جلدی رمان های "روون" در سال  1996 دیپلم افتخار شورای کتاب کودک استرالیا را از آن خود کرده است.هر یک از کتابهای این مجموعه در عین پیوستگی اثری مستقل به شمار میروند.
روون پسری از رین:
اگر روون پسر نوجوان روستا می‌خواهد مردم منطقه را از خشکسالی نجات دهد، باید معمای جادوگر روستا را حل کند. شش تن از مردم روستا برای رسیدن به پاسخ معما دل به دریا می‌زنند و با خطر ناشناخته‌ی کوهستان درگیر می‌شوند. روون نفر هفتم گروه نیز ناخواسته با آنها همراه می‌شود.
روون و کولی ها

پیشگویی جادوگر: دشمن، این‌جا در تاریکی پنهان است. روزی به طور غیرمنتظره، کولی‌ها از راه می‌رسند. مردم روستا به کولی‌ها اعتماد ندارند. آیا کولی‌ها همان دشمنانی هستند که جادوگر از آمدن‌شان خبر داده است؟ روون پسر نوجوان روستا، می‌کوشد که معمای جادوگری را حل کند اما در شبکه‌ای از دسیسه و خطر به دام می‌افتد.

روون و نگهبان کریستال

این پیام وحشتناک است! کسی از دوردست‌ها، از سرزمین ماریس برای مردم روستای رِیَن پیامی رمزگونه می‌آورد. روون پسر نوجوان روستا با کشف معمای پیام، دچار وحشت می‌شود. زمانی نمی‌گذرد که سفری طولانی را به سوی دریای خطرناک و دنیای غریب مردم ماریس آغاز می‌کند. آن‌جا فتنه و خطر، روون را محاصره می‌کنند و او نمی‌داند باید به چه کسی اعتماد کند؟

روون و زباک ها

خواهر روون را ربوده‌اند! یولایی پرنده، خواهر کوچک روون پسر روستا را می‌رباید. روون باید برای نجات خواهرش به سرزمین دشمنان دیرینه سفر کند. او و همراهانش در این سفر دور و دراز و پرخطر، فقط مجموعه‌ای از پیشگویی‌های معماگونه و رازآلود را همراه دارند. اما آن‌ها در پایان جست‌وجو با معمای بزرگ‌تری روبه‌رو می‌شوند و راز شگفت‌انگیزی برملا می‌شود.

 

1831 | 14 مرداد 1396
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.