برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

کتاب چه کار کنم اگر همیشه غرغر می کنم

بچه‌های منفی‌گرا به اراده‌ی خود چنین روش تفکری را انتخاب نمی‌کنند. بسیاری از آن‌ها حتی نمی‌دانند که فکر منفی یعنی چه و به شدت در مقابل آن موضع دفاعی می‌گیرند. «من که زیاد غرغر نمی‌کنم!»
مشخصات کتاب :
نویسنده:داون هوبنر
مترجم: حسین مسنن فارسی
انتشارات : گام
سال نشر:1391
گروه سنی:گروه سنی ج
توضیحات کتاب:
بچه‌هایی که نگرش منفی دارند، در بزرگ کردن مشکلات، تخصص دارند. هر گونه خطا، نقص و بی‌عدالتی، باعث از کوره در رفتن آنها می‌گردد. آنها احساس می‌کنند که مجبورند علت مشکل را پیدا کنند. این بچه‌ها متخصص ساختن کوه از کاه هستند و معمولا وقتی که سعی می‌کنید با آنها صحبت کنید، عصبانی می‌شوند.
در حال حاضر، هدف فقط این نیست که به غرغر‌ها خاتمه دهیم. بچه‌هایی که افکارشان به سرعت شکلی منفی به خود می‌گیرد، بی‌صدا هم می‌توانند عصبانی شوند. هدف این است که به چنین بچه‌هایی در مورد منفی‌گرایی بیاموزیم و آنها را تشویق کنیم که برای رفع آن اقدام کنند. هدف این است که به آنها کمک کنیم در برخورد با یأس و ناامیدی، مقاوم باشند و مهارت‌های لازم برای تمرکز بر بخش مثبت زندگی را بیاموزند.
بچه‌های منفی‌گرا به اراده‌ی خود چنین روش تفکری را انتخاب نمی‌کنند. بسیاری از آن‌ها حتی نمی‌دانند که فکر منفی یعنی چه و به شدت در مقابل آن موضع دفاعی می‌گیرند.
«من که زیاد غرغر نمی‌کنم!»

2689 | 28 مرداد 1396
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.