برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

سومین جشنواره ملی اسباب بازی

سومین جشنواره ملی اسباب بازی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

سومین جشنواره ملی اسباب بازی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هشت بخش اصلی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، شورای نظارت بر تولید، توزیع و واردات اسباب‌بازی که چندی پیش فراخوان این جشنواره را منتشر کرده بود، مهلت ارسال و ثبت‌نام طرح‌ها و ایده‌ها را تا پایان روز ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ اعلام و عنوان کرد جزییات برگزاری این جشنواره به زودی منتشر خواهد شد.


بخش‌های اصلی سومین جشنواره ملی اسباب بازی

بر اساس این فراخوان، سومین جشنواره ملی اسباب بازی که در اردیبهشت‌ماه سال جاری منتشر شد، «اجرای طرح ایده بازار اسباب‌بازی و معرفی برترین‌ها»، «ارزیابی طرح‌های ثبت شده در سال ۱۳۹۵ و معرفی برترین‌ها» و «ارزیابی اسباب‌بازی‌های مجوز تولیدی در سال ۱۳۹۵ و معرفی برترین‌ها»، از بخش‌های سومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی است که علاقه‌مندان برای شرکت در این بخش‌ها تا پایان خرداد ۱۳۹۶ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارایه کنند.

«برگزاری همایش یک روزه در حوزه اسباب‌بازی و سرگرمی کودکان»، «برپایی نمایشگاه عرضه و فروش اسباب‌بازی‌ها تولید داخلی و خارجی»، «برپایی کارگاه‌های آموزشی در زمینه اسباب‌بازی و سرگرمی»، «نشست‌های تخصصی در حوزه اسباب‌بازی کودکان» و «نمایشگاه اسباب‌بازی‌های بومی و سنتی» از دیگر بخش‌های سومین جشنواره ملی اسباب بازی به شمار می‌رود.

نخستین جشنواره ملی اسباب‌بازی در سال ۱۳۹۴ صورت جشنواره و نمایشگاه سالانه آغاز برپا شد تا تولیدکنندگان داخلی بتوانند به عرضه‌ محصولات خود به عموم مردم بپردازند. ضمن آنکه در آیین پایانی این رویداد از طرح‌ها و ایده‌های برتر تجلیل می‌شود. افزایش آگاهی شرکت کنندگان نسبت به تولید اسباب‌بازی در ایران و درک اهمیت و ضرورت طراحی تولید برای مخاطبان و بازار ایران تنها بخشی از هدف‌های این رویداد است. مخاطبان این جشنواره علاقه‌مندان، فعالان و پژوهش‌گران صنعت اسباب‌بازی، خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان هستند.

سومین جشنواره ملی اسباب بازی ۲۴ تا ۲۸ مردادماه ۱۳۹۶ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی ‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

865 | 27 خرداد 1396
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.