برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

مراسم روز جهانی سندروم داون در فرهنگسرای ارسباران


مراسم روزجهانی سندروم داون با حضور علی ربیعی وزیر کارو امور اجتماعی، اصغر دادخواه رییس المپیک ویژه ایران، همایون اسعدیان و سید وحید حسینی کارگردان، ساحل همتی عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران، علی دهکردی بازیگر و روزبه نعمت اللهی خواننده سه شنبه 3 اسفند ساعت 14 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

سندورم داون یکی از شایع ترین معلولیت ها در جهان است که یک و نیم تا 2 درصد معلولیت ها را در بر می گیرد. مبتلایان به سندروم داون با 47 كروموزم متولد مي‌شوند، در حالي‌كه انسان‌هاي سالم 46 كروموزمي هستند و همين اختلاف باعث شده ت آنها كمي از هم سن و سال‌هاي خود ديرآموزتر باشند، اما در مقابل، اين اشخاص كاملا صادق، صميمي و مهربان هستند .

این برنامه به همت فرهنگ سرای ارسباران و همکاری سازمان بهزیستی کشور، سامانه حمل و نقل معلولین و جانبازان شهرداری تهران وکانون خیریه سندروم داون برگزار می شود .

علاقه مندان برای حضور دراین برنامه می توانند به نشانی خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان ، خ جلفا مراجعه فرهنگ سرای ارسباران مراجعه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره تلفن 20-22872818 تماس بگیرند.

1111 | 2 اسفند 1395
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.