برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

انیمیشن مبارک در فرهنگسرای بهمن

مکان اجرا: سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن
ساعت اجرا: هر روز در 3 سانس - 11,14:30 و 18



توضیحات نمایش:
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ «مبارک» اولین ساخته سینمایی محمدرضا نجفی امامی است که پس از پنج سال کار مداوم و با استفاده از فن آوری‌های روز انیمیشن سازی جهان تهیه شده است.
مبارک اولین رئال – انیمیشن کاملا ایرانی است که تمامی مراحل تولید آن در داخل کشور انجام پذیرفته است و بیش از ۱۱۰ نفر انیماتور در ساخت و تولید آن فعالیت داشته‌اند.

خلاصه داستان:
انیمیشن «مبارک» به کارگردانی محمدرضا نجفی امامی، تهیه کنندگی علی نجفی امامی و بازی الناز شاکردوست داستان پیرمرد نقالی را روایت می‌کند که با عروسک‌هایی که در اقتباس از شخصیت‌های شاهنامه فردوسی ساخته شده‌اند، به کسب و کار مشغول است. پیرمرد بخش فراوانی از زندگی‌اش را در جهان اسطوره‌ها گذرانده و نگران روزی است که شخصیت‌های سیاه افسانه‌ای، دنیا را به سوی تاریکی و تباهی کشانند. نگرانی او، عروسک‌هایش را وادار می‌کند که وارد عمل شوند و برای کمک رساندن به پیرمرد نقال، با نوه جوان او همراه می‌شوند و داستان پرفراز و نشیب و ماجراجویانه ای را اغاز می کنند.

سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن در انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفائی واقع شده است، شهروندان برای خرید بلیت و اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۵۵٠۵٠٣٧٣ تماس بگیرند.


F
1197 | 26 بهمن 1395
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.