برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

نمایش خرگوشک و آبنبات هویجی در فرهنگسرای فردوس

خرگوشک و آبنبات هویجی، نمایشی با مضمون تربیتی است و قصه ای را روایت می کند که در آن، خرگوشی در مسیر مدرسه با غریبه‏ای به نام عمو نباتی آشنا می‏شود و تصمیم می‏گیرد به خانه غریبه برود تا کلکسیون آبنبات او را ببیند. اما وقتی به آنجامی‏رسد اتفاقاتی روی می‏دهد که...
 نمایش خرگوشک و آبنبات هویجی، ویژه کودکان به کارگردانی امیررضا توکلی و حمید ندیمی و نویسندگی کیومرث قنبری آذر از روز شنبه 23 مرداد 95 اجرای خود را در فرهنگسرای فردوس آغاز کرد.

حلاصه نمایش:

خرگوشک و آبنبات هویجی، نمایشی با مضمون تربیتی است و قصه ای را روایت می کند که در آن، خرگوشی در مسیر مدرسه با غریبه‏ای به نام عمو نباتی آشنا می‏شود و تصمیم می‏گیرد به خانه غریبه برود تا کلکسیون آبنبات او را ببیند. اما وقتی به آنجا می‏رسد اتفاقاتی روی می‏دهد که...

در این نمایش، نیلوفر دهقان، هادی ابوالقاسم، صایب دادو، حمید ندیمی و امیررضا توکلی به ایفای نقش می پردازند و از دیگر عوامل نمایش می توان به آهنگساز: سپهر قناد، طراحی دکور و ماسک: علیرضا جعفری مرام و مسئول روابط عمومی: کیان زمانی اشاره کرد.

لازم به ذکر است نمایش خرگوشک و آبنبات هویجی تا 23 شهریور ماه همه روزه به غیر از جمعه ها ساعت 17 در  فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه سلیمی جهرمی، پذیرای مخاطبان کودک و نوجوان خواهد بود. علاقه مندان برای رزرو بلیط می توانند با شماره 09108624658 تماس حاصل نمایند.


1021 | 27 مرداد 1395
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.