برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

نمایش آرزوی سنجاب کوچولو بر روی صحنه خانه فرهنگ فدک

خلاصه داستان نمایش از این قرار است که سنجاب کوچولو آرزو دارد به هر قیمتی دمش بزرگ و زیبا بشود. روباهی به او کمک می کند تا دمش بزرگ شود اما برایش شرطی می گذارد که باعث می شود سنجاب کوچولو بین دوراهی بماند ولی در نهایت شرط را قبول می کند و به آرزویش می رسد اما رسیدن به آرزو همانا و...
نمایش آرزوی سنجاب کوچولو، ویژه کودکان و نوجوانان به نویسندگی و کارگردانی مسعود پورجمشید و تهیه کنندگی الهام امینی تا 10 شهریور 95 در خانه فرهنگ فدک بر روی صحنه خواهد بود.

این نمایش، به دلیل استقبال فراوان مخاطبان در سال 94 برای دومین بار در این خانه فرهنگ اجرا می شود.

خلاصه داستان:  سنجاب کوچولو آرزو دارد به هر قیمتی دمش بزرگ و زیبا بشود. روباهی به او کمک می کند تا دمش بزرگ شود اما برایش شرطی می گذارد که باعث می شود سنجاب کوچولو  بین دوراهی بماند ولی در نهایت  شرط را قبول می کند و به آرزویش می رسد اما رسیدن به آرزو همانا و...

در نمایش آرزوی سنجاب کوچولو، شیلا مفلح,مراد جهانی,سحر غفوری و مسعود پورجمشید به ایفای نقش می پردازند و از دیگر عوامل نمایش می توان به آهنگساز: فرید نوایی، طراحی صحنه و لباس: مسعود پورجمشید و الهام امینی،  دستیار کارگردان: مراد جهانی و مسئول روابط عمومی: کیان زمانی اشاره کرد.

لازم به ذکر است نمایش آرزوی سنجاب کوچولو تا 10 شهریورماه همه روزه به غیر از شنبه ها و یکشنبه ها , ساعت 18:30 در خانه فرهنگ فدک واقع در میدان رسالت، خیابان شهید مدنی، پایین تر از گلبرگ(جانبازان)، کوچه پارک فدک، پذیرای مخاطبان کودک و نوجوان خواهد بود.

علاقه مندان برای رزرو بلیط می توانند با شماره 09108624658  تماس حاصل نمایند.


 


1134 | 13 مرداد 1395
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.