برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

من معذرت نمی‌خواهم

آموزش ‌مهارت‌هاي رفتاري با «من معذرت نمي‌خواهم» «من معذرت نمي‌خواهم» داستاني تخيلي است که مهارت‌هاي رفتاري را به کودکان مي‌آموزد و از سوي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان راهي بازار نشر شده است.

مشخصات کتاب:

مؤلف: سوفیا پروکوفیوا

 

 

 

ناشر: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
مترجم: رضی خدادادی (هیرمندی)
گروه سنی : «ب و ج» ( 6 تا 11 سال ) 
توضیحات کتاب:
به ‌گزارش اداره کل روابط ‌عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، به تازگی کتاب «من معذرت نمی‌خواهم» برای گروه سنی «ب و ج» (6 تا 11 سال) از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به انتشار رسیده است.
 این کتاب داستان پسربچه‌ای به اسم واسیا است که نمی‌خواهد به خاطر رفتار بدی که داشته است عذرخواهی کند. او از خانه بیرون می‌رود و تا مدت‌ها برنمی‌گردد و در این میان ماجراهای متفاوتی را از سر می‌گذراند و با حیوانات دوست می‌شود.
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «تن واسیا آن‌چنان از سرما یخ زده بود که مدتی طول کشید تا بر اسب سوار شود. اسب در میان درختان یورتمه می‌رفت و واسیا دست و صورتش را لابلای یال او پنهان کرده و چشم‌هایش را بسته بود. اسب به‌خانه‌ی خود رسید. از پله‌های خانه‌اش به ایوان و از ایوان به داخل اتاقش رفت. خانه‌اش بزرگ و قرص و محکم بود. اما کاملاً خالی. نه اسبابی، نه اثاثیه‌ای، تنها در گوشه‌ی اتاق یک کپه علف خشک بود.»
واسیا که در ابتدا آرزوی داشتن اسب چوبی داشته است در این داستان با اسبی واقعی دوست می‌شود و به راه خود ادامه می‌دهد. در این میان او با چالش‌های متفاوتی روبرو می‌شود و یاد می‌گیرد که برای رسیدن به خواسته‌هایش باید شیوه‌ی رفتار خود را تغییر دهد.

 
2250 | 27 مرداد 1396
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.