برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

کتاب 12 جلدی دوباره بنویس

مجموعه 12 جلدی دوباره بنویس با تمريناتی ويژه مبتنی بر رشد حافظه‌ی تصويری و تقويت ادراک بينايی و قدرت مشاهده‌ی كودک تدوين و به صورت وایت بردی عرضه شده است.

مشخصات کتاب:

به کوشش: فهيمه سيدناصری
گروه سنی : پیش دبستانی ها
ناشر : انتشارات ذکر

اهداف آموزشی این کتاب:

اين مجموعه از جلد ۱ تا ۵ دارای اهدافی برای كودكان پيش‌دبستانی و كلاس‌اولی‌ها بوده كه شامل هماهنگی چشم و دست، ايجاد تمركز و دقت، تقويت مرحله‌ی تطابق و درک فضايی می‌باشد.جلدهای ۷ و ۸ برای تمرين رياضی كلاس اولی‌ها و جلد ۹ كتاب تمرين رياضی برای كلاس دوم تدوين شده كه با تمريناتی ويژه مبتنی بر تقويت منطق رياضی و سرعت انتقال و رشد مفاهيم رياضی تهيه گرديده است.جلد ۱۰ جهت آشنايی كودک با خواندن ساعت تدوين گرديده و به او فرصت می‌دهد تا به صورت عملی، وقت و ساعات مختلف را تمرين نمايد.

جلد ۱۱ کتاب تمرين رياضی برای کلاس دوم و سوم تدوين شده که با تمريناتی ويژه جهت الگويابی عددی مبتنی بر پيش‌‌نياز ضرب و تقويت منطق رياضی و سرعت و انتقال و رشد مفاهيم رياضی تهيه گرديده است.

جلد ۱۲ کتاب تمرین جدول ضرب به صورتی تدوین شده که تمریناتی ویژه و متنوع یادگیری جدول ضرب را برای دانش‌آموزان آسان می‌کند.


این مجموعه با 15% تخفیف به فروش میرسد. جهت مشاهده 6 صفحه اول کتاب و یا سفارش آن و سایر کتابهای نشر ذکر با تخفیف ، با شماره تلفن 09104515715 ( واتس آپ ) تماس حاصل فرمایید.


ارتباط با ما از طریق واتس آپ: https://zil.ink/bakoodak

1575 | 7 آبان 1399
نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.