برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

مهد کودک دلبند

منطقه
منطقه 4
فعالیت
مهد کودک و پیش دبستانی
آدرس
تهران - تهرانپارس - خیابان فرجام - بین رشید و زرین - پلاک146
تلفن
77740600 - 77746189
موبایل
----
ایمیل
----
وب سایت
----

کاربر گرامی ، لطفا با درج نظرات و تجربیات خود در خصوص عملکرد و امکانات این مجموعه،سایر کاربران را در انتخابی درست یاری فرمایید.لازم به ذکر است که حق پاسخگویی برای مرکز محترم محفوظ بوده و هرگونه اهانت و یا انتقاد شدید حذف خواهد گردید.

نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.

توسط طلوعی در تاریخ 1402/5/11 10:14

امیدوارم که همیشه و تو همه مراحل زندگیتونم موفق و سالم و شاد باشید من به نوبه خودم ازتون تشکر میکنم مدیران لایق با نگرش مثبت و فدا کار واقعا من براتون کاری نمیتونم بکنم ولی قدر دان هستم

توسط آزاده مرادی در تاریخ 1401/10/10 14:10

مهد خیلی خوبیه من بیشتر از 10 تا مهد رو توی محدوده تهرانپارس بازدید داشتم .دلبند جز بهترینهاس محیط شاد و مربیای مهربون و قاطع ... مدیریت هم عالی هستند.

توسط بابایی در تاریخ 1401/2/6 16:48

واقعا عالی هستن ممنونم از کادر خوبشون

توسط محمدی در تاریخ 1401/2/6 15:1

با سلام من چندین سال هست فرزندم را در این مهد کودک ثبت نام کرده ام از هر لحاظ بسیار راضی هستم از لحاظ آموزش فوق العاده از لحاظ جذب بچه و همینطور بهداشت فوق العاده هستن خیلی از دوستان هم معرفی کردم و بسیار راضی هستند.با تشکر از پرسنل خوب مجموعه

توسط میرخان در تاریخ 1400/7/5 21:40

متاسفانه مواردی که قبل از ثبت نام مطرح شد با برخوردی که بعد از ثبت نام شد مغایرت داشت . به طور مثال قبل از ثبت نام به من گفتند که تا زمانی که کودک احساس امنیت داشته باشه میتونم در مهد حضور داشته باشم که متاسفانه از روز دوم اصرار مسیولین مهد کودک به عدم حضور من باعث شد که کودک حساس بشه و با وجودی که با ذوق وارد شده بود بعد از چهار روز دیگه حاضر نمیشد وارد مجموعه بشه. مورد بعدی عدم رعایت بهداشت بود که تو چند مورد مشهود بود به خصوص در شرایطی که به علت بیماری کرونا والدین توقع دارند که بهداشت بیشتر از قبل رعایت بشه.و‌ از همه مهمتر سرویس بهداشتی مجموعه تمیز نبود.