برای مشاهده لیست مهدکودک ها روی منطقه کلیک کنید

آسمان نمای گنبد مینا

منطقه
3
فعالیت
ارائه برنامه های رصد زنده آسمان شب
آدرس
تهران - میدان ونک - بزرگراه حقانی به سمت شرق - بعد از چهار راه جهان کودک - انتهای خیابان فرعی شهیدی
تلفن
88194685 - 88194686
موبایل
----
ایمیل
----
وب سایت
----
آسمان نمای گنبد مینا:

آسمان نمای گنبد مینا

گنبد مینا بزرگترین آسمان نمای خاورمیانه است  که در دل بوستان منظومه شمسی در نزدیکی پل طبیعت و پارک آب و آتش  قرار دارد.

 

این مکان دارای مساحتی بالغ بر 1800 متر مربع  است . ساختمان آسمان نما به شکل یک خورشید سمبلیک از المان‌های معماری ایرانی اسلامی الهام گرفته و توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است .

آسمان نما یا پلانتاریوم یکی از بهترین و هیجان انگیزترین مکان ها برای افراد بـه ویژه کودکان دبستانی است چرا که در این مکان میتوان مدتی را البته به صورت شبیه سازی شده به تماشای کهکشان ها و ستاره ها، نشست.

 

دراین آسمان نما با پرداخت مبلغ ورودی وارد یک سالن بزرگ بـا ظرفیت 150 نفر شده و روی صندلی خود نشسته و بـه تماشای فیلمهایی سه بعدی که موضوعات نجومی دارند مشغول می شوید.

ساختمان دیگر این مجموعه  بینظیر به صورت خورشید طراحی شده و کاملاً سنتی و ایرانی است. در این مجموعه به صورت سه بعدی به  بررسی ستاره ها و کهکشان ها پرداخته می شود.

برنامه های رصد زنده آسمان شب در فضای بیرونی گند آسمان نما، یکی از جذاب ترین بخش های این مجموعه است که برای دوستداران و علاقمندان برگزار می شود. در طول هفته روزهایی را برای رصد با تلسکوپ در نظر گرفته اند که در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوا می توانیم ماه و سیارات قابل مشاهده در آن شب را بر روی مانیتور و با استفاده از چشمی الکترونیکی نمایش دهند.

 بلیت این مجموعه را می توانید هم اینترنتی و هم به صورت حضوری تهیه کنید.


 

کاربر گرامی ، لطفا با درج نظرات و تجربیات خود در خصوص عملکرد و امکانات این مجموعه،سایر کاربران را در انتخابی درست یاری فرمایید.لازم به ذکر است که حق پاسخگویی برای مرکز محترم محفوظ بوده و هرگونه اهانت و یا انتقاد شدید حذف خواهد گردید.

نظر شما ثبت شد و با تایید مدیر منتشر خواهد شد.
امکان ارسال پیام در حال حاضر وجود ندارد.